Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ ΦΟΡΟΦΥΓΑ

Οκ, ομολογώ το κρίμα μου και διαθέτω τα στοιχεία σε όποιον θέλει να με πάει στον εισαγγελέα. (ώστε να χυθεί άπλετο φως και να φτάσει η αλήθεια στο κόκκαλο, ξέρετε τώρα...) Δεν μπορούσα όμως να το κρατάω άλλο μέσα μου. Χρόνια τώρα ζούσα σε μια κατάσταση άρνησης και ακούγοντας τον Αλογοσκούφη να επικηρύσσει τους ομοίους μου, ένιωθα σαν να μη με αφορά το θέμα. Μέχρι που η συνειδητοποίηση με βάρεσε κατακέφαλα και σε κατάσταση έκστασης αντιλήφθηκα πως η φοροδιαφυγή δεν οφείλεται σε πλοκαμοφόρους λογιστές μεγάλων εταιριών ή σε απρόσωπους μεγαλοδιευθυντές, σαν τον κακό στον αστυνόμο σαΐνη, όπως μέχρι τώρα πίστευα. Αλλά οφείλεται σε κάτι ρεμάλια σαν εμένα και κάτι άλλους (ναι, ναι σε κάποιους από σας που διαβάζουν αυτές τις γραμμές αναφέρομαι - μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε - έχω ράμματα για τη γούνα σας και αν με πιέσουν θα μιλήσω) που η λογιστική μας διαχείριση υπονομεύει την κοινωνία, και σαπίζει τα θεμέλια του συστήματος (χμ, αυτό το τελευταίο δεν ακούγεται τόσο κακό, αλλά ας μη ξεφύγω). Δεν άντεξα άλλο κάτω από το βάρος των πράξεων μου σε συνδυασμό πάντα με το γεγονός πως κάποτε ήμουν καλό παιδί ξέρετε.

Αλλά δε σας είπα ακόμα ένα γεγονός που με εξώθησε στο να αλλαξοπιστήσω και να μετανοήσω βαθιά για τα κρίματά μου. Τις προάλλες καθώς περπατούσα με μια συνάδελφο, αυτή μπήκε σε ένα μαγαζί να αγοράσει κάτι ενώ εγώ περίμενα απέξω. Αν και η συνάδελφος ζήτησε να μην της κόψουν απόδειξη, η ταμίας έντρομη της έγνεψε διακριτικά προς το μέρος μου και της ψιθύρισε "δεν μπορώ να μην κόψω. τον βλέπεις αυτόν εκεί έξω;" Καταλαβαίνετε τι σοκ ήταν αυτό για μένα! Με πέρασε για Ράμπο της εφορίας! Όχι καλή μου κυρία. Εγώ δεν είμαι Ράμπο. Είμαι ο κακός σοβιετικός συνταγματάρχης και ντρέπομαι πια για αυτό.

Για αυτό αποφάσισα σαν άλλος Ροντιόν Ρομάνοβιτς Ρασκόλνικοφ να παραδοθώ μέσω αυτού εδώ του ιστολογίου, μην αντέχοντας άλλο τον εαυτό μου. Μέσω της υποχθόνιας δραστηριότητάς μου κατάφερα να μην ανήκω στη γενιά των 700 ευρώ ως όφειλα σαν 30άρης απόφοιτος ΑΕΙ που είμαι (γιατί να μην το παινευτώ;) και για αυτό ζητάω συγνώμη. Κατάφερα να ξεγελάσω την εφορία και τον παγκοσμίως διάσημο για την αποτελεσματικότητά του κρατικό μηχανισμό, κάνοντάς τους να πιστέψουν πως μπορώ να επιβιώσω με αυτά που φαίνονται στα βιβλία μου και για αυτό ζητάω συγνώμη. Κατάφερα να μην χρησιμοποιώ τις πιστωτικές κάρτες που οι ακέραιοι άνθρωποι των τραπεζών αφειδώς μου παραχωρούσαν (από φιλευσπλαχνία προφανώς, γιατί άλλο;) και να ξεχρεώσω το δάνειο του αυτοκινήτου μου και για αυτό ζητάω συγνώμη. Κατάφερα να έχω λίγα λεφτά σε λογαριασμούς όταν τα παιδάκια στην Αφρική πεινάνε και οι περισσότεροι συμπατριώτες μου χρωστάνε και τα βρακιά που φοράνε και για αυτό ζητάω συγνώμη. Φτύστε με. Μου αξίζει.

Αλλά άλλαξα. Μετανόησα και τάσσομαι στο πλευρό των διαχειριστών της κοινωνίας μας κι ας τους κατηγορούν πολλοί πως ζούνε σε γυάλα. Γιατί προφανώς όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι διεφθαρμένοι σαν κι εμένα. Γιατί σίγουρα όσοι ανήκουν στη γενιά των 700 ευρώ και είναι πάνω από τριάντα ή λένε ψέμματα και είναι αποβράσματα σαν κι εμένα ή είναι αντιπαραγωγικοί για την κοινωνία οπότε τους αξίζει να πεθάνουν από την πείνα. Γιατί κανένας εργοδότης (από αυτούς που μας δίνουν ψωμί να φάμε ρε!) δε θα δίσταζε στιγμή να παραδεχτεί εγγράφως ένα αδίκημα προκειμένου να φοροαπαλλάξει τον υπάλληλό του. Και τέλως γιατί ξέρω τώρα πως με τα λεφτά αυτά που με δόλο έκρυψα θα γινόντουσαν υπερσύγχρονα νοσοκομεία, δωρεάν και ασυναγώνιστη δημόσια παιδεία, νέοι ασφαλείς αυτοκινητόδρομοι σε όλη τη χώρα,το μετρό θα έφτανε στο Σούνιο και θα είχε αεροδρόμιο ακόμα και η Γαύδος (γιατί δηλαδή; τι θα γινόντουσαν; Ολυμπιακοί αγώνες και γιουροβίζιον; αυτά είναι γελοιότητες). Άλλα όχι. Όλα αυτά δε θα γίνουν. Εξαιτίας μου. Και αυτό δεν το αντέχω. Και ομολογώ.

Ακούω τις σειρήνες που πλησιάζουν... Αλλά είμαι ήρεμος... Αισθάνομαι σαν να εξαγνίστηκα.

Αν αργήσω να απαντήσω στα σχόλιά σας, θα είναι γιατί εξαιτίας της φοροδιαφυγής μου το Υπουργείο Διακαιοσύνης δεν βρήκε τα κονδύλια για να στήσει netcafe στη φυλακή, παρά την αναγνωρισμένη ευαισθησία του σε θέματα ψυχαγωγίας των κρατουμένων.

Παρακαλώ για την κατανόησή σας.

7 σχόλια:

Sidepap21 είπε...

Όπως λέει ο Ύψιστος ...
Οι μετανοούντες σωθήσονται !!!
Ελπίζω μόνο η μετάννοιά μας
να μην είναι ειλικρινής ...
Γιατί απ' τα χέρια του Αλογοσκούφη
δεν μας σώνει ούτε ο Τρισκατάρατος!!!
Την καλησπέρα μου ...

Ανώνυμος είπε...

Αμ καλά σε είχα καταλάβει εγώ. Για κάτι τέτοιους σαν και σένα καθυστέρησα ένα χρόνο να πάρω το Χάμερ που ονειρευόμουνα και τη βίλλα στη Βάρκιζα. Μια κοινωνία σε οπισθοδρόμηση εξ αιτίας σας. Η πιο παραγωγική τάξη του τόπου στενάζει κάτω από την ανελέητη μπότα της φοροδιαφυγής σας. Κι εμείς οι νομοταγείς πολίτες να καταφεύγουμε σε δωρεές για να απαλλαγούμε από τον βραχνά και των δικών σας φόρων που πέφτουν ασταμάτητα στις πλάτες μας και να μη μπορούμε να χαρούμε τον πλούτο που με κόπο αποκτήσαμε. Ούτε το κότερό μου υπό Παναμαϊκή σημαία δεν ευχαριστήθηκα φέτος και η αιτία ήταν τα τερτίπια κάποιων οικονομικών εγκληματιών σαν και του λόγου σου. Να σας συλλάβουν όλους και να σας δημεύσουν τα μελλοντικά σας εισοδήματα αφού ούτε μια περιουσία της προκοπής δεν σταθήκατε ικανοί να αποκτήσετε. Πρέπει, επιτέλους, κάποιος να προστατέψει και το άδολο κεφάλαιο αυτού του τόπου. Να του εξασφαλίσει τις καλύτερες μέρες που του αξίζουν. Πιείτε το αίμα των ρεμπεσκέδων χαμηλόμισθων, χαμηλοσυνταξιούχων, μικροεπιχειρηματιών και γενικά χαμηλομικρών τούτης της κοινωνίας. Άλλες αδικίες ενάντια στο μεγάλο κεφάλαιο δεν πρόκειται να ανεχτούμε!

sergios είπε...

@ sidepap21: Όχι η μετάνοιά μου δεν ήταν ειλικρινής, αλλά μόνο μια στιγμή παροξυσμού! Καλή περίπτωση πάντως ο Ύψιστος γιατί με αυτούς που μπλέξαμε χρειαζόμαστε όση βοήθεια μπορούμε να βρούμε! Καλώς ήρθες!

Υ.Γ. Πολύ ωραίο και "μερακλίδικο" το ιστολόγιό σου.


@ blogoulis: Σταμάτα! Με έκανες σκουπίδι...

Λωτοφάγος είπε...

@ Τι πήρες πάλι, Σέργιε; Ληγμένα; Διότι σε τέτοιο βαθμό αυτογνωσίας και συνεπαγόμενης εξ αυτής μετανοίας φθάνουν μόνον όσοι πλησιάζουν τον Θεό ή έστω το σωματίδιό του!
Εύγε, νέε μου! Να και κάποιος από τη γενιά των 700 ευρώ που παραδέχεται ότι πάντα υπάρχει ένας μύθος! Ώστε λοιπόν επιβιώνετε! Και φιλοδοξείτε να επιβιώσετε και στο μέλλον!
Κούνια που σας κούναγε!

sergios είπε...

Ναι επιβιώνουμε! Αυτό είναι πείραμα, όχι CERN και ιστορίες! Έτσι γεννιούνται οι μαύρες τρύπες στην οικονομία που θα μας ρουφήξουν μέσα!

Spoul είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
sergios είπε...

@ spoul: Αμέ, να σου δώσω! Απ όλα βάζω μέσα; Τουλάχιστον ο Μ. γ...ται και τα βγάζει. Κάποιοι άλλοι που τα βγάζουν αέρα;

P.S. Μη λες ονόματα, η επισκεψιμότητά μου είναι χαμηλή, αλλά ο διάολος έχει κοντά ποδάρια!

Sorry για τη λογοκρισία αλλά τα προσωπικά δεδομένα φίλων πρέπει να προστατευτούν!
Το λογοκριμένο σχόλιο του spoul έχει ως εξής:

"Ρε Σέργιε, δε μου δανείζεις καμιά 10 εκατομμύρια που θέλω να κάνω επενδύσεις και στα δίνω μετά! Από την άλλη υπάρχει και η γενιά των 5000 ευρώ (βλέπε Μ.)!"