Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

10+1

Αποδεχόμενος πρόσκληση του φίλου λωτοφάγου θα παίξω το γνωστό παιχνιδάκι με τις 10+1 άχρηστες πληροφορίες που σε στυλ "to know us better" θα σας αποκαλύψω για την αφεντιά μου. Δεν προσκαλώ κανέναν να κάνει το ίδιο, ελπίζοντας η κατάρα να σταματήσει σε μένα! Πάντως, παρά την γκρίνια μου, μου ψιλοαρέσουν τα παιχνίδια οπότε σύντομα θα παίξω και το άλλο με τις τέσσερεις ιστορίας που η μια είναι αληθινή και που ανακάλυψα στο ιστολόγιο του φίλου blogouli. Πάμε λοιπόν:

1. Το sergios (Σέργιος) δεν είναι nick, αλλά πρόκειται για το πραγματικό μου όνομα.

2. Είμαι παιδί χωρισμένων γονιών και ιχθύς οπότε ότι μπορούσε να πάει στραβά σε επίπεδο ψυχολογικών προβλημάτων πήγε.

3. Μένω σχεδόν όλη μου τη ζωή στο Παγκράτι (το οποίο θεωρώ το φυσικό μου βιότοπο)οπότε το μποτιλιάρισμα, οι γεμάτοι κάδοι, η κίνηση και το νέφος μου φαίνονται μια φυσιολογική κατάσταση (κάτι αντίστοιχο με το βάτραχο και το βάλτο).

4. Αποφοίτησα από τη Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του ΕΜΠ, επάγγελμα το οποίο και εξασκώ, ενώ από το Σεπτέμβρη ξεκινάω μεταπτυχιακό στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

5. Αυτή την περίοδο είμαι και συμβασιούχος του ευρύτερου δημοσίου τομέα και μπορώ να σας βεβαιώσω πως το Δημόσιο από μέσα είναι τόσο χάλια όσο φαίνεται κι από έξω.

6. Στα 26 μου αποφάσισα να αφήσω μακρυά μαλλιά και να βάλλω σκουλαρίκι ενώ στα φοιτητικά μου χρόνια κουρευόμουν σαν πεζονάυτης. Παράλογο; Δεν απαντά.

7. Δεν έκανα ταξίδια μακρυνά... Εξωτερικό έχω πάει μόνο μια φορά (στη Βενετία από όπου και η φωτο του προφίλ μου) αλλά λόγω δουλειάς έχω πάει σε αρκετά μέρη της χώρας μας και μπορώ να πω με σιγουριά πως μια ζωή δε φτάνει για να τη γνωρίσει κανείς όλη.

8. Σε κάποιες φοιτητικές εκλογές είχα φιλική συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο των Αγωνιστικών Κινήσεων (παράταξη που υποστηρίζεται από το ΚΚΕ-ΜΛ). Γενικά πάντως η αντιπροσωπευτική δημοκρατία δεν με αντιπροσωπεύει.

9. Η καλή μου είναι αρχαιολόγος - συμβασιούχος του ΥΠΠΟ και γνωρίζω από πρώτο χέρι πως οι εργασιακές συνθήκες των συμβασιούχων αρχαιολόγων είναι δυσκολότερες από ότι αντιμετώπισαν ποτέ ο Ιντιάνα Τζόουνς και η Λάρα Κροφτ μαζί.

10. Λατρέυω τις χελώνες. (άσχετο)

10+1. Αυτή τη στιγμή μαγειρεύω ταυτόχρονα γιατί εκτός από blogger είμαι και πολύ προκομένος!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1. 2. 3. Η ειλικρίνειά σου μού έχει λείψει πολύ. Στο Παγκράτι έκανα νεούλης τις βόλτες μου. Είχα πολλά φιλαράκια εκεί. Στο 2 είμαστε αμέτρητοι. Αν βάζαμε υποψηφιότητα θα αποτελούσαμε το μεγαλύτερο κόμμα.
4. 5. Ενδιαφέρουσα προοπτική και καλά κάνεις και διευρύνεις τούς ορίζοντές σου, αλλά το δημόσιο το θεωρώ αναγκαίο κακό. Κι όταν το ξανασκέφτομαι μάλλον το θεωρώ σκέτο κακό.
6. Δεν χαίρεσαι που όταν το αποφάσισες να αφήσεις μακρύ μαλλί δεν είχε αποφασίσει εκείνο να σε εγκαταλείψει; Μια χαρά λογικό.
7. Όποιος δεν έχει γυρίσει τήν Ελλάδα απ' άκρη σε άκρη δεν έχει ταξιδέψει πουθενά.
8. Οι πολιτικές πεποιθήσεις τού καθενός είναι σεβαστές.
9. Εκείνοι τουλάχιστον κυνηγούσαν πράσινα διαμάντια και χαμένους θησαυρούς.
10. Έχω μία στον κήπο και τήν έχω βγάλει "Μπιπ" από τήν παροιμιώδη ταχύτητά της.
10+1. Γιαμμμμμ, όχι πώς είμαι περίεργος αλλά για να πλουτίζω τίς ε-μπυρίες μου. ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;

sergios είπε...

10+2: Σπαγγέτι με κιμά γιατί είμαι και μακαρονάς. Τι να κάνουμε;

vasikos metoxos είπε...

Παιδί για σπίτι δηλαδή Σέργιε :)-

Ο άλλος είπε...

Σέργιε παιδί μου μια χαρά μου φαίνεσαι. Ξέρεις πόσα άχρηστα κρύβω εγώ;

sergios είπε...

@ vasikos: Ναι, τι να σου πω!

@ άλλος: Σε προσκαλλώ λοιπόν στο 10+1 για να τα βγάλεις από μέσα σου! (κι έλεγα η κατάρα να σταματήσει σε μένα)!

Ο άλλος είπε...

Σέργιο μου δεν συμμετέχω σε μπλογκοπαίχνιδα παρότι πολλά απ αυτά μου φαίνονται αρκετά διασκεδαστικά. Ευχαριστώ για την πρόσκληση

Λωτοφάγος είπε...

Σέργιε, αγόρι μου, είσαι πολύ πιο φυσιολογικός από εμένα, κάτι που επιβεβαιώνει την ιδέα που έχω για τη γενιά μου!
Τρελαίνομαι για μακαρόνια με κιμά! Είναι η μόνη φορά που εκτιμώ το κρέας!
Κρίμα που ο Άλλος δεν δέχεται την πρόσκληση.

sergios είπε...

@ άλλε: Σεβαστή στάση και απόλυτα κατανοητή.

@ λωτοφάγε: Παρατηρώντας αυτά που έχω γράψει μάλλον είμαι περισσότερο φυσιολογικός από όσο θα ήθελα!