Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ....

Ο ΜΥΘΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!

Όπως ανακάλυψα μετά από εκτεταμένη επιστημονική ανάλυση (ή the hard way αν προτιμάτε) ο μύθος του κόμη Μητσοτάκουλα είναι πέρα για πέρα υπαρκτός. Δεν είναι τυχαίο ότι έξι μόλις μέρες μετά την ανάρτηση και δύο μετά τα ενενηντάχρονα του ακατανόμαστου στουκάρω με το άμοιρο το αμαξάκι μου μετωπικά με άλλο όχημα σε επικίνδυνη στροφή της λεωφόρου Σαρωνίδας - Αναβύσσου. Ευτυχώς όλοι σώοι και αβλαβείς γιατί όπως απέδειξε η έρευνα μου η γκαντεμιά του αναφερόμενου είναι της μορφής "σε αφήνω ζωντανό για να κλαις τα χάλια σου... χεχεχε). Μετά από σύντομο έλεγχο διαπίστωσα ότι ο άλλος οδηγός δεν είχε κάνει ανάρτηση τέτοιου περιεχομένου αλλά απλά του έφυγε λίγο στη στροφή, ένας οπωσδήποτε περισσότερο ικανοποιητικός λόγος για τροχαίο από τον δικό μου. Ελπίζω μόνο η ασφαλιστική του να μην ανακαλύψει το μπλογκ μου και αρνηθεί να με αποζημιώσει, όχι πως θα την αδικούσα, τέτοιος μαλάκας που είμαι!

Εύχομαι δε, αυτή η ανάρτηση να λειτουργήσει εξορκιστικώς και ανανεωτικώς, έτσι ώστε να ξεκολήσει λίγο το μυαλό μου και να αρχίσω να γράφω πιο συχνά, επιστρέφοντας στις παλιές καλές μέρες που οι φίλοι του μπλογκ παρακολουθούσαν με κομμένη την ανάσα τα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα που γράφω συνήθως.

Τέλος, έχω την ανάγκη να απολογηθώ στους: αθεόφοβο, niemandsrose, blogoulis, vasikos metoxos, spoul, άλλο, ν.α. λάμπη και λωτοφάγο γιατί αφενώς μπορεί να ανυσήχησα κάποιους και αφετέρου άφησα αναπάντητα τα σχόλιά τους, πράγμα που δεν το συνηθίζω.

Και επειδή υπάρχουν σε αυτή τη χώρα άνθρωποι με πραγματικά προβλήματα για τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ και εδώ, αφιερωμένο ολόψυχα στον δίκαιο αγώνα τους.



Όσο υπάρχουν άνθρωποι στις φυλακές κανείς μας δεν είναι ελεύθερος.

5 σχόλια:

αθεόφοβος είπε...

Αυτά παθαίνει όποιος δεν παει στον παπα στην Παιανία που ευλογεί τα αυτοκίνητα και εξορκίζει τα κακά πνεύματα!

Παράξενος Ελκυστής είπε...

Η επιστήμη κατακτά τα εδάφη της μεταφυσικής χάρη στον ηρωισμό γενναίων μαχητών της σαν κι εσένα!!!Εύγε για το θάρρος και την αποφασιστικότητα σου!

sergios είπε...

@ αθεόφοβος: Για κάποιο λόγο θεωρώ τους παπάδες εξίσου γκαντέμηδες. Άσε που δεν έχω και οικόπεδα να ανταλλάξω!

@ παράξενος ελκυστής: Καταρχάς καλώς ήρθες! Ευχαριστώ για την προσπάθεια να με κάνεις να νιώσω πρωτοπόρος αλλά ακόμα μαλάκας αισθάνομαι! Θα τα λέμε

vasikos metoxos είπε...

Φαγώθηκες βρε παιδί μου. Και εγώ του αφιερώνω κανένα ποστάκι πότε πότε αλλά λέω και τον καλό μου λόγο για το ξεκάρφωμα...

sergios είπε...

Εμ, έτσι είναι! Ο παλιός είναι αλλιώς!