Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

Η παρακάτω επιστολή αφορά ένα συνάνθρωπό μας που βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να κινδυνεύει να απελαθεί από τη χώρα που ζει εδώ και 15 χρόνια. Την περίπτωσή του έμαθα από τον λωτοφάγο.
Η επαναδημοσίευση (πηγή: http://www.ecology-salonika.org ) και η προώθηση της υπόθεσης, είναι η μοναδική μορφή αλληλεγγύης που μπορώ να σκεφτώ (προς το παρόν).

Σχετική περίπτωση είχε δημοσιευθεί και στον "ιό" της Ελευθεροτυπίας. Μπορείτε να τη δείτε εδώ.

Η επιστολή του Χατσατριάν αφορά όχι μόνο το Μουσικό του Σχολείο, αλλά όλη την κοινωνία μας

“Αξιότιμοι/ες κ.κ. καθηγητές/ήτριες του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, αγαπητοί/ες συμμαθητές/τριες μου, μέλη και μη, του Συλλόγου Αποφοίτων του Μ.Σ.Θ. Φίλοι μου μαθητές και μαθήτριες, αξιότιμα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Μετά από 15 χρόνια ζωή στην Ελλάδα και με αγαπημένο σταθμό την εξαετή γόνιμη συνοδοιπορεία μας αντιμετωπίζω οξύτατο πρόβλημα σε σχέση με την άδεια διαμονής μου στη χώρα, όπου και από ηλικίας 8 ετών, ζω με τους γονείς μου ανελλιπώς. Σας ζητώ να μου συμπαρασταθείτε άμεσα κατά το μέρος που σας αναλογεί ώστε να εκλείψει ο επαπειλούμενος κίνδυνος να υποχρεωθώ σε εγκατάλειψη της χώρας (μου) -μέχρι τέλους Ιανουαρίου- ή “εναλλακτικά” στην αποποίηση εκ μέρους μου όλων των μέχρι τεκμαιρόμενων κεκτημένων (μέχρι τώρα) προϋποθέσεων που καθιστούν δυνατή την αποδοχή της αίτησης πολιτογράφησης, που κατά περίπτωση ενδέχεται να οδηγήσουν την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας.

Αισθανόμενος ακόμα ως εν δυνάμει (αλλά κατά περίπτωση ενεργό) μέλος του ιδιαιτέρως προσφιλούς και φιλικού σε μένα (αλλά έργω Ανοιχτού στην Κοινωνία Μουσικού (μας) Σχολείου, έρχομαι να δηλωθώ ως ικέτης/οικέτης στο ίδιο μου το για έξι ευτυχισμένα χρόνια Σπίτι.

Προσδοκώντας στην ανταπόκριση όλων των παραπάνω συλλογικοτήτων συμπεριλαμβανομένου του μείζονος και διασυλλογικού “Σχολικού Συμβουλίου”, έχοντας δε δεδομένη και ήδη ενεργό την συμπαράσταση της Ομάδας Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Δικαιωμάτων του Μ.Σ.Θ. αναμένω την εν είδει και εν γένει έκφραση της αλληλεγγύης με κάθε νόμιμο μέσο άμεση συμπαράσταση σας.”

Με τιμή και αγάπη

Γεώργιος, Σαμσών Χατσατριάν

Θεσσαλονίκη 20 Ιανουαρίου 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: