Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

NO PASARAN!

Ως ένα από τα δυναμικότερα συλλαλητήρια της μεταπολίτευσης χαρακτηρίστηκε η πορεία της Τετάρτης 19 Μαρτίου για το ασφαλιστικό. Η δύναμη των 100.000 εργαζομένων που κατεβήκαμε στους δρόμους και η αδυναμία της κυβέρνησης των 151 βουλευτών. Ο αγώνας των εργαζομένων που βλέπουν το μέλλον τους να υποθηκεύεται και το θράσος μιας κυβέρνησης που δεν ψήφισε το 60% των Ελλήνων. Η λεβεντιά των συνταξιούχων σε πλήρη αντίθεση με τη δειλία ενός πρωθυπουργού που δεν τόλμησε να "σκάσει μύτη" στη βουλή μην τυχόν και φθαρεί η δημόσια εικόνα του από το κράξιμο!
Ο κόσμος φαίνεται να ξυπνάει. "You can fool some people sometimes but you can't fool all the people all the time". Ξέρει ότι η εργασία του και μόνο στηρίζει τα ταμεία και ξέρει τι σκοπό έχουν οι αλλαγές στο ασφαλιστικό. Βαρέθηκε να βάζει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη όταν κάποιοι λίγοι ολοένα πλουτίζουν. Οι νέοι ανασφάλιστοι των 700€, που βλέπουν τους εργοδότες τους να καρπώνονται τις εισφορές τους, γνωρίζουν από πρώτο χέρι από τι πάσχουν τα ταμεία. Οι μεγαλύτεροι που οι δεκαετίες σκληρής δουλειάς τους έχουν τσακίσει δεν αντέχουν να ακούνε την υπουργό να λέει ότι " ένας άνθρωπος 58 χρονών είναι ένας νέος άνθρωπος." Ίσως εκεί που συχνάζετε κυρία μου να είναι έτσι, στους περισσότερους χώρους δουλειάς όμως ένας άνθρωπος 58 χρονών είναι ένας πρόωρα γερασμένος άνθρωπος.
Σήμερα αναβλήθηκε η ψήφιση του νομοσχεδίου. Οι άνθρωποι της εργασίας είναι αποφασισμένοι να αγωνιστούν ώστε ακόμα κι αν ψηφιστεί να μείνει στα χαρτιά. Δε θα αφήσουμε μια γελοία και θρασύδειλη κυβέρνηση να παίξει μονόπολη με τους κόπους μας. Πρόκειται για το μέλλον μας και θα το υπερασπιστούμε με κάθε κόστος. Venceremos

Παλιότερο ποστ για το ασφαλιστικό εδώ.
Τραγουδάκι πάντα επίκαιρο εδώ.

4 σχόλια:

Ο άλλος είπε...

Αμήν. Αλλά φίλε μου έχω ακούσει τα πλήθη που φωνάζουν No Pasaran να τραγουδούν μετά από λίγο Πασά...πασα..πασά μου. Κάτι πάει να γίνει πάντως

sergios είπε...

:-) Πιστεύω κι εγώ πως κάτι κινείται. Δεν είναι εύκολο να κάνεις κάτι που θίγει τόσο πολύ κόσμο και να μην υπάρχουν αντιδράσεις. Πάντως η προχθεσινή κινητοποίηση ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Ίσως να φταίει ότι μετά από τόσο ξεμπουρδέλεμα στα ελληνικά κανάλια ο κόσμος να κατάλαβε πως ότι βλέπει στην τηλεόραση σπάνια αντιστοιχεί στην πραγματικότητα και φρόντισε να ενημερωθεί καλύτερα για κάτι τόσο σημαντικό.

Λωτοφάγος είπε...

Έστω και καθυστερημένα, φίλε μου, να επισημάνω ότι η ΝΔ πήρε το 40% από τους ψηφίσαντες, οι οποίοι ήταν μόλις 70% των ψηφοφόρων. Άρα 28%, αν είναι σωστός ο υπολογισμός μου!

sergios είπε...

Πολύ σωστά! Η καλπονοθεία σε όλο της το μεγαλείο! Παράλογο; Δεν απαντά